Toyota Aygo: Ένας μικρός Γίγαντας



Μοντέλο 2011

Ένα προσωπικά λατρεμένο αυτοκίνητο. Αναφέρομαι στην πολυαγαπημένη σε όλους μας μάρκα TOYOTA και συγκεκριμένα στο μικρό αλλά ευρύχωρο AYGO. Είναι γνωστό ότι η Toyota, Citroen και Peugeot έχουν ένα πανομοιότυπο αμάξι εσωτερικά με μικρές αλλαγές στο εξωτερικό τους. Αυτό το αμάξι είναι το AYGO, C1. 107. Και τα τρία αυτοκίνητα κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο για αυτό και είναι ίδια στο εσωτερικό και στις επιδόσεις τους. Παρόλα αυτά, το Aygo ξεπερνά στις πωλήσεις τα δύο αυτά μοντέλα και στέφεται δικαίως ο βασιλιάς των τριών. Φήμες μάλιστα αναφέρουν ότι το 2021 η toyota θα εξαγοράσει το εργοστάσιο που αυτή την στιγμή κατασκευάζονται και τα τρία αφήνοντας ερωτηματικά για το αν θα υπάρξουν επόμενες γενιές C1 και 107.


Αναζητώντας λοιπόν ένα αυτοκίνητο το οποίο εντός μεγάλων πόλεων δεν θα σας δημιουργεί πρόβλημα για το παρκάρισμα, θα έχει χαμηλή κατανάλωση, θα είναι αξιόπιστο και δεν θα <<ζητάει>> υπέρογκα ποσά στα σέρβις του, η πιο καλή λύση είναι το Aygo. Κάνοντας μια έρευνα σε πολύ γνωστές ιστοσελίδες μεταχειρισμένων, θα το βρείτε από 4000€ και πάνω. (Προτιμήστε από 4500€ καθώς υπάρχει κίνδυνος τρακαρισμένων ή πολλών χιλιομέτρων ή ακόμα και ζημιάς σε μοντέλα πολύ χαμηλής τιμής). 


Στα θετικά του αυτοκινήτου:
  1. Το μέγεθός του. Πολύ μικρό, ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι για μέσα στην πόλη. 
  2. Τα κυβικά του (1000cc) τα οποία μεταφράζονται σε μόλις 120€ τέλη κυκλοφορίας (για οχήματα με ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα έως 30/10/2010). 
  3. Χαμηλή κατανάλωση (4,1 λίτρα/100χλμ) Με περίπου 50€ το γέμισμα θα βγάλει κοντά στα 450-500χλμ. 
  4. Αρκετά ευρύχωρο. Ναι, πολύ καλά διαβάσατε. Μπορεί να μην γεμίζει το μάτι, όμως 4 ενήλικες χωράνε άνετα μέσα. 
  5. Δεν κουράζει τον οδηγό. Είναι μόλις 1000cc και 68 άλογα, αλλά κάνεις εύκολα ένα ταξίδι 2-3 ωρών χωρίς ανάγκη για στάση.
  6. Εάν είσαι τυπικός με τα service του δεν θα σε αφήσει ποτέ, καθώς μην ξεχνάς ότι είναι Toyota.
Στα αρνητικά του:
  1. Πολλά μοντέλα έχουν πρόβλημα στον εγκέφαλο του τιμονιού. Αν δεν έχεις ξανακούσει κάτι παρόμοιο σαν έκφραση,σημαίνει ότι  μπορεί κάποια στιγμή σε μια απότομη λακκούβα ή ξαφνικά να ανάψει η ένδειξη P/S στο καντράν και το τιμόνι να γίνει πολύ βαρύ και δύσκολο να στρίψει. Ουσιαστικά παύει να είναι ηλεκτρικό το τιμόνι. Είναι μια ζημιά που έχουν πάθει αρκετά μοντέλα. Αν έχετε καλό μηχανικό μπορεί να σας το επισκευάσει και να μην κοστίσει πολύ ακριβά. Αλλιώς η αλλαγή του εγκεφάλου κοστολογείται κοντά στα 1000€.
  2. Όπως και πολλά μοντέλα της Toyota έτσι και αυτό καίει λάδια. Είναι ένα πρόβλημα που είναι ευρέως γνωστό, κάτι όμως που με συνεχή έλεγχο της στάθμης των λαδιών, δεν θα σας παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Καταλήγοντας λοιπόν αν ψάχνεις ένα αυτοκίνητο που να είναι οικονομικό σε όλα του τα μήκη και τα πλάτη και με τις λιγότερες πιθανές ζημιές μηχανικά, είναι ένα αμάξι το οποίο μπορείς να κινηθείς για να το αποκτήσεις άφοβα. 

Σχόλια